Op dit moment zoeken wij een:

HR Support (24 uur)

Als HR-Support medewerker maak je deel uit van ons HR-Team dat bestaat uit een HR-Adviseur en een Salarisadministrateur. Je bent in deze rol dagelijks bezig met het uitvoeren en ondersteunen van de primaire HR-Processen. Je houdt je onder andere bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Bevestigen van verschillende soorten mutaties, je kan hierbij denken aan het opstellen van arbeidsovereenkomsten, brieven etc.
  • Uitvoeren van verschillende HR processen waaronder, in, door- en uitstroom, up-to-date houden van de personeelsdossiers, opleiding & training en evt. ziekteverzuim.
  • Beheren en optimaliseren van onze verschillende HR systemen;
  • Ondersteunen van de HR-Advisor.

Wie ben jij?

Je bent stressbestendig, hebt oog voor detail, bent sociaal en communicatief sterk. Je zoekt een dynamische en inspirerende werkomgeving en bent een echte duizendpoot die goed kan multitasken.

Verder beschik je over:

  • Een afgeronde HBO opleiding in de richting van HR;
  • Ervaring in een soortgelijke functie en aantoonbare ervaring in salarisadministratie is een pré;
  • Je bent 16-24 uur beschikbaar;
  • Actuele kennis van HR-gerelateerde wet- en regelgeving;
  • Ervaring met ADP Workforce is een pré;
  • Uitstekende beheersing van Microsoft Office.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn! Waar zij ook heel blij van worden is onze goede koffie én het geheel vernieuwde kantoor en de Breakroom ‘The Mansion’ waar je echt even kan ontspannen. Natuurlijk zijn de arbeidsvoorwaarden zoals je verwacht bij een toonaangevende leverancier voor de Engelse Retail. Maar is het niet belangrijker dat je elke dag echt met een glimlach naar je werk gaat? Daar investeren we in! Niet alleen met een cultuur die je veel vrijheid geeft, maar ook zorgt voor een thuisgevoel op je werk. Dit zeggen we niet alleen, dit doen we ook! Zo worden er maandelijks sportieve activiteiten georganiseerd,  krijg je een goede start als je bij ons begint door middel van een inwerk programma, kan je opleidingen volgen uit de opleidingskalender en zijn er voldoende mogelijkheden om ook tijdens werktijd te ontspannen. We hebben namelijk een tafeltennis tafel, dart board en een jeu de boules baan.

En er is meer! Wie bieden:

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een tijdelijke contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantie dagen, mits je een kaartje stuurt van je vakantiebestemming;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt. Input wordt gewaardeerd;
  • Reiskosten vergoeding en pensioen;
  • Goede koffie en leuke (team) uitjes.

Meer weten of direct solliciteren?

Natuurlijk kijken we naar opleiding en CV als je bij ons solliciteert. Maar veel belangrijker nog is wie jij bent. Of je aan de slag gaat met dezelfde passie als onze collega’s. Of je het SuperFlora- DNA in je hebt; serieus in je werk, maar ook plezierig in de omgang. Als we die twee vinkjes achter jou naam kunnen zetten, ben je welkom. Met gerichte opleidingen en trainingen brengen we je snel op niveau, als je nog niet alle kwaliteiten of ervaring hebt. Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via de sollicitatiepagina. Voor nadere informatie over deze positie kun je bellen met Cindy van den Bos-Hoogerbrugge, HR-advisor, via 06-51066765. Screening is onderdeel van de selectieprocedure.